A Brandbankben digitális tartalmakat állítunk elő, hogy a kereskedők webáruháza megbízható, tartalomgazdag és felhasználóbarát legyen. Szolgáltatásainkat mind az FMCG gyártó cégeknek, mind pedig a kiskereskedelemben jelen lévő szereplőknek értékesítjük. Új kollégát keresünk csapatunkba, aki hitelesen tudja képviselni cégünk egyedi szolgálatatásait, és eredményorientáltan végzi feladatait adatrögzítő munkatársként.
Requirements:
- adatok pontos rögzítése magyar nyelven a Brandbank belső rendszerét használva
- a rögzítésre kerülő adatok minőségének ellenőrzése (adatok áttekintése, javítása, szükség esetén törlése vagy újrarögzítése)
- munkakörhöz tartozó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Qualifications:
- középfokú végzettség
- korábban már foglalkoztál adatrögzítéssel, adatfeldolgozással
- magas a monotóniatűrésed, önállóan és precízen elvégzed a rád bízott feladatokat
- gyorsan tanulsz, és magabiztosan tudod használni a különböző számítógépes programokat
Benefits:
- egy fiatalos és dinamikus csapat, ahol a fejlődés sosem áll meg
- szakmai tréningek, hosszú távú karrierlehetőség (akár nemzetközi szinten is)
- modern munkakörnyezet, részbeni home office lehetőséggel
- jó hangulat (pl. közös főzések, smoothie készítések a konyhában)
- nemzetközi környezet (cégünk számos országban képviselteti magát)
- választható cafetéria csomag
- GreenGo dolgozói kedvezményben való részvétel
- részvétel az Employee Assistance Programban
#LI-FC
About NIQ
NIQ, the world’s leading consumer intelligence company, reveals new pathways to growth for retailers and consumer goods manufacturers. With operations in more than 100 countries, NIQ delivers the most complete and clear understanding of consumer buying behavior through an advanced business intelligence platform with integrated predictive analytics. NIQ delivers the Full View.
NIQ was founded in 1923 and is an Advent International portfolio company. For more information, visit NIQ.com
Want to keep up with the latest updates on our business and #LifeAtNIQ? Follow us on: LinkedIn | Instagram | Twitter | Facebook
Our commitment to Diversity, Equity, and Inclusion
NIQ is committed to reflecting the diversity of the clients, communities, and markets we measure within our own workforce. We exist to count everyone and are on a mission to systematically embed inclusion and diversity into all aspects of our workforce, measurement, and products. We enthusiastically invite candidates who share that mission to join us.
We are proud to be an Equal Opportunity/Affirmative Action-Employer, making decisions without regard to race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation, national origin, genetics, disability status, age, marital status, protected veteran status or any other protected class. Our global non-discrimination policy covers these protected classes in every market in which we do business worldwide.
Learn more about how we are driving diversity and inclusion in everything we do by visiting the NielsenIQ News Center: https://nielseniq.com/global/en/news-center/diversity-inclusion/
NIQ or any of our subsidiaries will never ask you for money at any point of the recruitment or onboarding process.