Techsupport Medewerker [Belgium]


 

$ads={1}

De HR-experten van Talentus brengen jou in contact met je toekomstige werkgever. Deze gepassioneerde specialisten werken voor middelgrote Belgische ondernemingen. Zij maken er hun missie van om jouw talent te laten openbloeien in een job die je als gegoten zit.


Functie

Als specialist van meerdere mobiele platformen zorg jij voor ondersteuning naar de klanten en collega’s voor het uitwerken van oplossingen in samenwerking met de klant en de verkopers.

Als Techsupport Medewerker sta je in voor de volgende activiteiten en producten:

  • De producten van klanten zal je terugvinden in de stockruimte van het hoofdkantoor in Mortsel
  • Dagelijks zal je te vinden zijn op de baan, onderweg naar klanten met hun bestellingen
  • On-site zal je de toestellen configureren en vragen van klanten beantwoorden als support medewerker
  • Ook intern ben je het eerste aanspreekpunt van de klant en/of eindgebruikers
  • Implementatie en support van MDM (Mobile Device Management)
  • Door je commerciële ingesteldheid kan je makkelijk schakelen naar de behoeften (technologieën en producten) van de klant

Spreekt dit takenpakket jou aan en kan je niet wachten om er in te vliegen? Lees dan snel verder naar de nodige competenties!



Aanbod

Bij onze klant kom je terecht in een groeiend bedrijf waar het familiale gevoel nog steeds overheerst. Vanaf opstart kan je genieten van:
  • Werkzaam binnen een dynamische omgeving in Mortsel
  • Een voltijdse functie
  • Contract van onbepaalde duur
  • Marktconform verloningspakket gebaseerd op jouw ervaring met extralegale voordelen zoals bedrijfswagen, laptop, gsm, groepsverzekering, etc.
  • Ondersteuning in een snel evoluerende markt
  • De nodige opleidingen zijn voorzien

Ben je geïnteresseerd en wil je meer te weten komen over de vacature en het bedrijf? Stuur jouw CV en contacteer ons snel. Wij bieden antwoorden op al jouw vragen!


Profiel en vaardigheden

Heb je nog geen werkervaring opgedaan? Heb je een mooi diploma op zak en passie voor IT? Dan kom je zeker in aanmerking!

De Techsupport Medewerker die wij zoeken kan zich herkennen in onderstaande kenmerken:

  • Algemene kennis van ICT en van mobiele platformen (Android, iOS, ...) is een must
  • Je bent vertrouwd met de verschillende besturingssystemen zoals Apple OS en Windows
  • Je kan een hardware- of softwareprobleem vanop afstand diagnosticeren
  • Zeer goede kennis van Nederlands en Engels. Kennis van het Frans is een troef
  • Passie voor technologie; je wilt constant op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen op gebied van Smartphones, Tablets en ICT
  • Commercieel ingesteld; je kan de noodzaak en behoeften van de klanten analyseren en hieraan beantwoorden
  • Service gericht, zelfstandig en pro-actief zijn drie van jouw gekende karaktereigenschappen
  • Een echte teamspeler die vlot kan communiceren met klanten maar ook met collega's
  • Je beschikt over een rijbewijs B doordat je dagelijks op de baan bent


Over de organisatie

Onze klant te Mortsel maakt deel uit van de selecte groep van toonaangevende specialisten op het gebied van mobiele apparaten en mobiel internet. Met een passie voor telecom en een duidelijke focus op service bieden ze alle mogelijke mobiele, vaste en ICT-oplossingen aan. Daarnaast ontwikkelen ze eigen service gericht op de behoeften van de klanten. Met een uitgebreid team zorgen ze voor een ideale opvolging en beheer van al uw telecomnoden; ze begeleiden je op alle vlakken van a tot z.

Op dit moment zijn ze op zoek naar een gedreven Techsupport Medewerker.

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال