Er du alltid ute etter å skape den beste kundeopplevelsen... [Norway]


 

Vi søker nå etter en kunderådgiver til vårt team. Vi er et team med stor takhøyde og god stemning. Samarbeidet er preget av et stort hjerte for kundene og kolleger og at vi deler vår kunnskap står på sammen for å gjøre kundene våre enda mer fornøyde!

Vi betjener kunder fra flere ulike land. Derfor er teamet vårt delt opp med ulike ansvarsområder; Danmark, Sverige, Finland, Norge, Spania og Tyskland.

I 2023 var vi på pallen i en kåring av beste kundeservice gjennomført av Norsk Kundeserviceindeks. De har ingen jury, så det er kundene våre som har gitt tilbakemeldinger og vi er blant topp tre i kategorien «Beste kundeservice – Bank»!


Vil du hjelpe oss med å beholde topposisjonen også fremover?

Arbeidsoppgaver:

Vi hjelper alle våre kunder med ulike spørsmål om deres kundeforhold. Du skal hjelpe og veilede kundene våre via telefon, e-post og chat. I denne stillingen vil du få god innsikt i våre produkter, hvordan banken fungerer og bli god på å skape gode kundeopplevelser. Det vil også kreve samarbeid med andre avdelinger for å løse kundenes ulike utfordringer.

Hva du vil jobbe mest med:

  • Besvare kundehenvendelser i alle kanaler (telefon – e-post - chat)
  • Utgående samtaler
  • Kundebehandling og oppfølging av nye og eksisterende kunder
  • Gi kundene veiledning og informasjon om våre produkter og tjenester
  • Være pådriver til økt selvbetjening

Kompetansekrav:

  • Det er viktig at du kan kommunisere tydelig både skriftlig og muntlig på norsk og engelsk. Tysk, spansk eller et av de øvrige nordiske språkene er et pluss.
  • Du kan vise til god systemforståelse og gode datakunnskaper

Hvem vil lykkes i denne rollen:

Vi tror du vil lykkes og trives i rollen dersom du vet hva som skal til for å skape en fantastisk kundeopplevelse. Du er god på å tilpasse deg og på å bygge relasjoner og du lar deg ikke stresse av høyt tempo eller en krevende kundesamtale. Du trives med å ha telefon som arbeidsverktøy og er pålitelig, strukturert og effektiv uten at dette går utover kvaliteten. Det er også en fordel at du har ok tallforståelse.

Søknadsfrist: 27.11.2023

Ved spørsmål kan du kontakte Ida Tøndel, imt@banknorwegian.no eller på tlf: 99403731


Hvorfor jobbe hos oss?

Vi vil hverandre vel. Er det noe du ikke får til, er vi mange som vil hjelpe. Har du en idé, er vi mange som vil sparre. Har du en dårlig dag, har vi kjeks.

Vi tar ansvaret vi har som finansforetak på alvor. Det er viktig for oss at du også gjør det.

Vi har en fantastisk kantine med varmmat, vegetarmat, supper, salatbar og rykende fersk brød hver eneste dag!

Vi har en aktiv sosialkomite, som jevnlig inviterer til aktiviteter. De siste par månedene har vi blitt invitert med på blant annet curling, Veien til golf, matlagingskurs, middag og lønningspils.

Vi har flere lavterskeltilbud for deg som liker å røre på deg: Ukentlig samles kolleger til både volleyball, fotball og styrketrening.


Bank Norwegian er en norsk filial av svenske NOBA Bank Group AB (publ). Produktporteføljen vår består av usikrede lån, kredittkort, sparekontoer og relevante forsikringer. I tillegg utvikler vi brukervennlige digitale tjenester som skal gjøre det enkelt for kundene våre å holde oversikt over sin personlige økonomi.

Fra kontorlokalene våre på Fornebu utenfor Oslo betjener vi mer enn 1,5 millioner kunder i seks ulike land. Vi er i dag cirka 190 ansatte i filialen, med 21 ulike nasjonaliteter. Mangfoldet vårt, sammen med en sterk samarbeidskultur, anser vi som noen av våre aller største styrker.

Etter at vi i 2022 ble en del av Noba Bank Group, har vi dessuten fått et stort tilskudd av kolleger i Sverige. I NOBA er vi til sammen 600 ansatte, og det sammenslåtte selskapet er Nordens største uavhengige spesialistbank.

Vi deler de samme verdiene; "We are wholehearted", "We collaborate", "We take the lead". Våre verdier og bærekraft er viktig for vår bank og er integrert i alt vi gjør.

Vi holder til i lyse og sentrale lokaler på Fornebu, med både garasje og sykkelparkering.

Dersom du har spørsmål, ta kontakt med Kjersti Blair, Talent Acquisition Manager, på 91333778 eller khb@banknorwegian.no

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال