O nás
Společnost ČISTÝ TRIKO, nabízející módu pro celou rodinu, hledá nového kolegu na pozici Zákaznické podpory. Jste-li komunikativní, zodpovědní a máte rádi výzvy, tato pozice je právě pro vás!
Náplň práce:
- Komunikace s našimi zákazníky prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo sociálních médiích
- Řešení dotazů a problémů zákazníků týkajících se objednávek, vrácení zboží, reklamací a dalších témat
- Poskytování informací o našich produktech a službách
- Zodpovědnost za objednávání zboží u dodavatelů
- Práce v týmu s cílem zlepšit zákaznický servis a celkový zákaznický zážitek
- Drobné editace a aktualizace obsahu na našem e-shopu
Co od Vás očekáváme:
- Zkušenosti v oblasti zákaznického servisu jsou vítány, ale nejsou nutností
- Výborné komunikační dovednosti
- Schopnost řešit problémy a pracovat v týmu
- Výborná znalost mluvené i psané češtiny podmínkou
- Ochota učit se a rozvíjet své dovednosti
- Angličtina na komunikativní úrovni výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci v dynamickém a přátelském týmU
- Pracovní doba 8 hodin denně, v pondělí a pátek od 8:00, ostatní dny od 8:30
- Pracoviště s dobrou dostupností na Praze 3 (metro Flora, Jiřího z Poděbrad, tram zastávka Olšanské náměstí)
- Zaměstnanecké slevy na naše produkty
- Možnost růstu a rozvoje
Pokud vás tato nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail . Těšíme se na vás!
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Dog-friendly office
$ads={1}