Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 29. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění
$ads={1}
pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místaúředníků/úřednic
referent / referentka přípravy a realizace investic
v odboru investičním Magistrátu hlavního města Prahy
(kód 1423)
Sjednaný druh práce: referent / referentka přípravy a realizace investic
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 10, struktura platu: základní plat
v 10. PT (23.390 Kč až 34.370 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
17.180 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků
Stručná náplň práce
- příprava a zajišťování vyhotovení projektové dokumentace
- příprava technických podkladů pro zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a
- shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovení optimálních způsobů realizace
- kontrola plnění smluv
- koordinace jednotlivých účastníků výstavby
- zajišťování technické a věcné kontroly proplácených faktur
- zajišťování technických podkladů pro stanoviska z hlediska vydávání výjimek ze stavební uzávěry
- zajišťování technických podkladů pro zadávání veřejných zakázek
- zajišťování podkladů pro finanční a technickou kontrolu kontrolními orgány
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících
a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá
český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2
Požadované vzdělání
- vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
Další požadavky
- zkušenosti s přípravou a realizací stavebních investic
- orientace v projektové dokumentaci
- orientace v související legislativě
- administrativní dovednosti a znalost práce na PC (MS Office, Internet)
Osobnostní předpoklady
- komunikační schopnosti, včetně dobrých vyjadřovacích schopností v písemném i mluveném projevu
- schopnost samostatné práce i práce v týmu
- aktivní přístup k práci, spolehlivost, zodpovědnost
Nabízíme
- pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
- příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
- příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
- příspěvek na penzijní připojištění
- příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
- možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
- podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
- možnost využití programu mentoringu a koučinku
- podporu slaďování pracovního a rodinného života
- možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
- pracoviště v centru Prahy
Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na
našich kariérních stránkách.
Způsob podání přihlášky do výběrového řízení
Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:
- jméno, příjmení, titul
- datum a místo narození
- státní příslušnost
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
- datum a podpis.
(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)
K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:
1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení
2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4.
Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději dne 17. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29,
111 21 Praha 1.
Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
referent/referentka přípravy a realizace investic/INV/1423/VR135/23/Se
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1
Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
referent/referentka přípravy a realizace investic/INV/1423/VR135/23/Se.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.
Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy