referent/referentka přípravy a realizace investic v odboru investičním [Czech Republic]


 

Ředitel Magistrátu hlavního města Prahy vyhlašuje dne 29. června 2023 v souladu s § 7 zákona
č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění

$ads={1}

pozdějších předpisů (dále jen “zákon o úřednících“) výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníků/úřednic

referent / referentka přípravy a realizace investic
v odboru investičním Magistrátu hlavního města Prahy

(kód 1423)

Sjednaný druh práce: referent / referentka přípravy a realizace investic
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové zařazení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v platové třídě1 10, struktura platu: základní plat
v 10. PT (23.390 Kč až 34.370 Kč podle započitatelné praxe), osobní příplatek po zkušební době (do výše
17.180 Kč), mimořádné odměny podle dosažených pracovních výsledků

Stručná náplň práce

  • příprava a zajišťování vyhotovení projektové dokumentace
  • příprava technických podkladů pro zajišťování majetkové správy (nabývání, pronájmu, prodeje a
jiných forem dispozice, např. výpůjčky)
  • shromažďování a vyhodnocování požadavků na výstavbu, stanovení optimálních způsobů realizace
  • kontrola plnění smluv
  • koordinace jednotlivých účastníků výstavby
  • zajišťování technické a věcné kontroly proplácených faktur
  • zajišťování technických podkladů pro stanoviska z hlediska vydávání výjimek ze stavební uzávěry
  • zajišťování technických podkladů pro zadávání veřejných zakázek
  • zajišťování podkladů pro finanční a technickou kontrolu kontrolními orgány

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka/úřednice podle § 4 zákona o úřednících

a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let
b) občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, který ovládá

český jazyk
c) plná svéprávnost
d) bezúhonnost2

Požadované vzdělání

  • vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

Další požadavky

  • zkušenosti s přípravou a realizací stavebních investic
  • orientace v projektové dokumentaci
  • orientace v související legislativě
  • administrativní dovednosti a znalost práce na PC (MS Office, Internet)

Osobnostní předpoklady

  • komunikační schopnosti, včetně dobrých vyjadřovacích schopností v písemném i mluveném projevu
  • schopnost samostatné práce i práce v týmu
  • aktivní přístup k práci, spolehlivost, zodpovědnost

Nabízíme

  • pružnou pracovní dobu
  • 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na bydlení i možnost služebního bytu
  • příspěvek na roční jízdné městskou hromadnou dopravou (Lítačka)
  • příspěvek na stravování formou elektronické stravenkové karty
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • příspěvek na rehabilitaci pro osoby se zdravotním postižením
  • možnost čerpání benefitů v systému Cafeteria (např. na jazykové vzdělávání, kulturní
a sportovní vyžití, rekreaci, nákup knih apod.)
  • podporu profesního i osobního rozvoje, vstupní a průběžné vzdělávání
  • možnost využití programu mentoringu a koučinku
  • podporu slaďování pracovního a rodinného života
  • možnost využití dvou dětských skupin pro děti zaměstnanců, letní tábor a kulturně-vzdělávací akce
pro děti zaměstnanců v době krátkodobých prázdnin
  • pracoviště v centru Prahy


Více informací o odměňování, dalších pracovních podmínkách a zaměstnaneckých benefitech naleznete na
našich kariérních stránkách.

Způsob podání přihlášky do výběrového řízení

Uchazeč/uchazečka podává přihlášku3 k výběrovému řízení, jejíž náležitosti podle § 7 odst. 4 zákona o
úřednících, jsou:

  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana)
  • datum a podpis.

(Pro podání přihlášky lze využít formulář, který naleznete níže.)

K přihlášce je podle § 7 odst. 5 zákona o úřednících, nutno připojit:

1. životopis, ve kterém budou strukturovaně uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných
znalostech a dovednostech, včetně znalostí týkajících se správního řízení

2. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřenou kopii), u cizích
státních občanů též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem;
pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením

3. ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4.

Přihlášku s požadovanými doklady v uzavřené obálce je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel obdržel
nejpozději dne 17. července 2023 v podatelně Magistrátu hlavního města Prahy, Jungmannova 35/29,
111 21 Praha 1.

Na obálku prosím uveďte:
NEOTEVÍRAT – výběrové řízení
referent/referentka přípravy a realizace investic/INV/1423/VR135/23/Se
Hlavní město Praha – Magistrát hlavního města Prahy
odbor personální
Jungmannova 35/29, 111 21 Praha 1

Přihlášku do výběrového řízení lze podat rovněž prostřednictvím datové schránky. U požadovaných
příloh k přihlášce musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou
doloženy v listinné podobě. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno podat tak, aby ji vyhlašovatel
obdržel ve výše uvedeném termínu do datové schránky hlavního města Prahy: 48ia97h. Do předmětu
v datové zprávě prosím uveďte: odboru personálnímu-NEOTEVÍRAT-výběrové řízení-
referent/referentka přípravy a realizace investic/INV/1423/VR135/23/Se.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
nebo nevybrat žádného uchazeče.



Ing. Martin Kubelka, Ph.D.
ředitel Magistrátu hlavního města Prahy

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال