Rekrutteringsassistent [Denmark]


 

$ads={1}

Arbejdssted

Logistikcenter
Nordhøj 8
4600 Køge

Ansættelsesform

30 timer

Forretningsområde

Kontor

Stilling

HR

Reference nr.

319159

Ansøgningsfrist

31.08.2023

Startdato

02.10.2023

Introduktion

Brænder du for rekruttering og hele den øvrige del af HR-området, er du serviceminded og administrativ stærk?
Så glæder vi os til at modtage din ansøgning og potentielt byde dig velkommen som vores Rekrutteringsassistent på vores regionale kontor i Køge, hvor vi er en del af det Regionale HR set-up.
I Lidl har vi store vækstplaner for de kommende år, og rekrutteringen af de rigtige kandidater er en vigtig forudsætning for at nå vores mål. Denne spændende opgave skal du være med til at løse ved blandt andet at sikre, at alle kandidater bliver professionelt behandlet.


Om jobbet

I Region Køge bliver du en del af et lille men professionelt rekrutteringsteam, der hver dag arbejder målrettet med rekrutteringsprocessen fra A-Z. Vi har ansvaret for alle butiksstillinger på Sjælland og øerne, samt vores lager og regionskontor.

Din arbejdsdag vil byde på mange forskelligartede opgaver af både drifts- og udviklingsmæssig karakter, og du vil have en bred kontaktflade med vores ledere. Afhængig af din profil og erfaringsniveau vil du komme til at arbejde med:


  • Administration og pleje af vores rekrutteringssystem
  • Screening og behandling af kandidater
  • Besvare henvendelser fra kandidater
  • Deltage i og koordinere rekrutteringsarrangementer og messer
  • Foretage telefoninterviews


Teamet du vil indgå i, består på nuværende tidspunkt af 2 kollegaer, men du bliver en del af HR-afdelingen i Region Øst, der består af i alt 7 medarbejdere.

Om dig

  • Du har gerne administrativ erfaring, alternativt kommer du fra en butiksstilling og ønsker at prøve kræfter med kontor
  • Du er struktureret, har fokus på de nødvendige detaljer og styr på deadlines
  • Du er generelt god til IT-systemer herunder Excel og evt. rekrutteringssystemer
  • Du har et højt humør og kan bidrage til den positive stemning
  • Du har gode kommunikationsevner, og er serviceminded
  • Du trives i en branche, hvor det går stærkt

Vi tilbyder

  • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
  • God og målrettet oplæring i alle processer
  • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
  • Fleksibel arbejdsplads, med mulighed for hjemmearbejde
  • Konkurrencedygtig lønpakke
  • Mulighed for sundhedsordning
  • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Regional Recruiter Rikke Lindeneg på telefon 4212 0665 på hverdage imellem kl. 8.00 og 16.00.
Vi indkalder løbende til samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.


Vi glæder os til at høre fra dig!

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال