Projekt Asszisztens [Hungary]


 
POZÍCIÓCSOPORT:
Back Office

KARRIERSZINT:
Gyakorlattal rendelkező

MUNKAVÉGZÉS HELYE:
1123 Budapest, Alkotás utca 50.

MUNKAVÉGZÉS JELLEGE:
Teljes munkaidő

Ha szeretnél egy dinamikus és fiatalos csapatban dolgozni, szereted az önálló munkavégzést és kézben tartani a folyamatokat, ráadásul jól kommunikálsz és precízen végzed a munkád, Nálunk a helyed!

Mire számíts, ha csatlakozol csapatunkhoz?

Képzelj el egy rendkívüli ütemben fejlődő, innovatív gondolkodású, közel 100 fős, lendületes csapatot, ahol az új kolléga vonatkozásában a senioritás kevésbé, ám a rátermettség és az elhivatottság annál inkább számít. Nagyra értékeljük szakmai meglátásaidat, ezáltal részt vehetsz a folyamataink kialakításában, optimalizálásban is.

A szakma élvonalát képviselő, magasan képzett csapatunk a kreatív építész tervezői és a precíz mérnöki területeket ötvözve nap mint nap azon dolgozik, hogy magas színvonalú szolgáltatást nyújtson nemzetközi és hazai megrendelői számára az építészeti generáltervezés, építőipari projektmenedzsment és generálkivitelezés területein.

Ha úgy érzed, tudsz azonosulni velünk és rátermettnek érzed magad, hogy ennek a csapatnak a „motorjaként” rendszert és szervezettséget tarts fenn a mindennapjainkban, jelentkezz!

MI A FELADATA A PROJEKT ASSZISZTENSNEK?

szoros együttműködés a Projekt Igazgató kollégákkal
projekthez köthető beszerzési feladatok elvégzése és a hozzájuk tartozó adminisztrációs feladatok ellátása
a teljes alvállalkozói adminisztráció kezelése
alvállalkozói szerződések írása, lefűzése, kezelése
eseti megrendelések kezelése (feladat átvétel előkészítőktől)
alvállalkozói TIG-ek kiállítása, kezelése
átadási dokumentáció bekérése, rendezése
megrendelői szerződések kezelése, lefűzése
megrendelői TIG-ek kiállítása, vagy bekérése
számlaigénylő kiállítása, számla kiállíttatása, számla postázása, kiküldése
Back Office-tól kapott kintlévőségi lista alapján, kintlévőség kezelése
heti jelentések kezelése, támogatása
végszámla közeledtével bankgarancia igény jelzése Back Office részére
átadási dokumentációval kapcsolatos adminisztráció
ügyfelekkel, partnerekkel és alvállalkozókkal való folyamatos kapcsolattartás
általános adminisztratív feladatok ellátása

HA AZ ALÁBBI TULAJDONSÁGOK JELLEMZŐEK RÁD, JELENTKEZZ!

igényesség
precíz, pontos munkavégzés
önállóság
csapatjátékos hozzáállás
jó problémamegoldó képesség
hatékony kommunikációs készség
összefüggésekben való gondolkodás
legalább középiskolai végzettség
minimum 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

AMENNYIBEN AZ ALÁBBIAKNAK MEGFELELSZ, IDEÁLIS JELÖLT VAGY:
gazdasági, pénzügyi tájékozottság
magabiztos angol nyelvtudás
építőipari jártasság
műszaki/mérnöki területek iránti érdeklődés

AMIÉRT ÉRDEMES NÁLUNK DOLGOZNI:
jófej munkatársak és közvetlen vezetőség
aktív és alkotó részvétel a szervezet működtetésében
magas színvonalú, alkotó, komplex munka egy lendületes, fiatalos csapat tagjaként
szakmai fejlődés lehetősége egy dinamikusan fejlődő vállalatnál
hosszú távú, kiszámítható jövőkép
kulturált, modern munkakörnyezet
a munka és a felelősség mértékéhez igazodó, versenyképes bérezés
próbaidőt végigkísérő mentorprogram

AMIRE A KIVÁLASZTÁS SORÁN SZÁMÍTHATSZ:
egy első körös beszélgetésre a HR toborzásért felelős kollégájával és a terület Szakmai Vezetőjével
második körben egy átfogóbb beszélgetésre a HR Business Partner kollégával és a terület Üzletágvezetőjével
amennyiben úgy döntünk, Veled szeretnénk összekötni a szakmai életünket, írásban továbbítjuk állásajánlatunkat
a próbaidőd alatti szakmai betanulást és csapatba való beilleszkedést a dedikált mentorod fogja támogatni egy komplex mentorprogram keretein belül, mely alatt többször is igyekszünk majd teret biztosítani a kölcsönös visszajelzésre.

Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődésedet, fényképes, szakmai önéletrajzodat a bérigényed megjelölésével, PDF formátumban csatold a jelentkezési felületen.

www.value4real.com

$ads={2}


 

.

$ads={1}

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال