Cisco Call Manager Specialist [Denmark]


 

$ads={1}

Vi mangler dig til at forstærke vores Connect Team!

SOS driver alarmcentraler på tværs af de nordiske lande og telefoniløsningerne skal virke 24/7/365. Derfor er vores Cisco Enterprise telefoniløsning vores absolut vigtigste IT-platform. Derudover driver vi 2 nød telefoni set-up: et ekstra Ip-telefoni system hos en ekstern leverandør og et mobil telefoni set-up.

Om stillingen

Du bliver en del af et specialiseret team i Technology afdelingen, der arbejder tæt sammen med andre dele af IT-organisationen og forretningen. Her kommer du til at dele erfaringer med dedikerede kollegaer, mens du arbejder med avancerede teknologier og de nyeste værktøjer.

Du kommer bl.a. til at arbejde med:

Cisco Enterprise løsningen

  • Konfigurering og optimering af Call Manager-platformen baseret på input fra forretningen
  • Analyse af call routning og call records
  • Identifikation og løsning af tekniske problemer og fejlfinding
  • Deltage og bidrage til beskrivelse af løsningsdesign og i onboarding ved integration af nye kunder
  • Udarbejdelse af tekniske dokumenter og vejledninger
  • Foretage regelmæssige systemevalueringer og identificere muligheder for forbedring
  • Installere og vedligeholde diverse Cisco end points
  • Kendskab til funktionalitet i Verint
  • Holde styr på linjer/kundeindgange
  • Kendskab til Cisco UCCE contact center
  • Levere teknisk support og træning til brugerne
  • Leverandør kontakt til div. teleselskaber og kontrol af fakturaer

Back-up telefoniløsninger

  • Deltage i drift og vedligehold af SOS back-up telefonisystem
  • Planlægge og deltage i test af nød set up

Kvalifikationer

Du har solid erfaring med Cisco Call Manager og Cisco Unified Communications løsninger samt dybdegående kendskab til IP-telefoni, VoIP og telekommunikationsstandarder.

Du besidder evnen til at designe og implementere komplekse telekommunikationsløsninger. Derudover har du erfaring med konfiguration og administration af Cisco-enheder og SIP-protokoller.

Det er en fordel hvis du er certificeret i Cisco CCNA og CCVP.

Personlige kvalifikationer

Du arbejder systematisk, analytisk og kvalitetsbevidst, og det kommer blandt andet til udtryk igennem din stærke fejlfindingsevne og evnen til at diagnosticere og løse tekniske problemer effektivt.

Du er kundeorienteret og serviceminded, internt som eksternt og du bruger dine gode kommunikations- og samarbejdsevner til at få tingene til at lykkes sammen med kollegaerne i SOS og vores leverandører.

Vi tilbyder

Stillingen kan besættes fra vores kontor på Olof Palmes Allé i Aarhus N eller Nitivej på Frederiksberg.

På vores kontorer har vi selvfølgelig alt det, man vil forvente af en moderne arbejdsplads, såsom en lækker kantine, massageordning, diverse sociale arrangementer, samt en attraktiv lønpakke. Vigtigst af alt har vi et hav af skønne kollegaer, der venter på dig.

Du skal være opmærksom på, at der kan forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid – aften/weekend. Der vil være mulighed for at indgå i en IT-vagtordning, afhængig af dine kvalifikationer.

Den gode SOS International-kultur er essentiel – både socialt og fagligt. Vi hjælper mennesker i nød, og det er vi stolte af.

Vil du være en del af holdet

Vi indkalder til samtaler løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Technology, Tina Kaas Hansen på +45 4050 8915 fra den 14. august 2023.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på det helt rigtige match.

Vi glæder os til at høre fra dig!

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال